22 maj 2008

Soligt och fint

Ja idag har vi haft annu en fin dag. Tycker det har vadret kan halla i sig hela vintern. :) Sandra kom och halsade pa sa vi gick ut pa promenad med lillan nar hon fatt mat och sen satt vi bara och tjattrade. Som vanligt. :p

Hannah har jobbat hemifran idag igen. Igar akte hon pa jobbet men nar jag satte mig i bilen vid 9 tiden sa fanns det fasen inga nycklar till bilen. Sa ringde hon och fragade vart hon lagt dom. Haha, klantig som hon var hade hon rakat lagga dom i sin vaska, som hon tog med pa jobbet. Sa det var bara for henne att aka hem eftersom jag behovde bilen igar till att aka och klippa noah och aka ivag sa han inte behovde ga hemma och vara uttrakad hela dan. Men det ar skont med lite sallskap sa man inte pratar med lillan hela dagarna. Man far ju inte sa bra respons. :)

Men nu ska jag ner och kika om hannah behover hjalp med maten. Sen kanske aka och hyra film och sen kommer sandra over igen. Tur som hon har ar hon ledig pa fredagar!
Men men, jag far hjalp med mathandlingen imorn iaf. Det tackar Erika ALDRIG nej till. :)

Ha det bast allihop! Slang in nat litet ord sa jag vet att ni lever..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!
Skönt att höra att du har det bra. Har tänkt på dig extra mycket idag. Vi har skapligt väder idag också. Hur var det med att spara pengar på inga hyrfilmer?? Kramar mamma