24 maj 2008

Borta med vinden..

Ja just nu kanns det som om jag kommer vara det nar jag kommer hem..
Far nan uppdatering ganska ofta av nagra men resten vet jag inte om ni lever eller inte. Lite trakigt men.. Inte mycket att gora for jag tanker inte aka hem tidigare.

Idag sa har jag varit och kikat pa lite biljetter hem. Ska ju ha ett stopp i sydney oxa sa det blir lite dyrare men va fan. Far jag tva veckor dar sa ar det LATT vart det. Hittade en for 1900 dollar. Vilket ar drygt 9000 kr men hannah och nick sponsrar mig med ca 5000 kr sa det ar ju inte sa farligt mycket jag maste betala. Men ska titta pa lite fler iaf. Man vet ju aldrig det kan ju komma upp nan billigare.
Ska bli skont att fa det gjort sa jag kan boka tag eller flyg fran arlanda sen. For jag kanner inte riktigt for att flyga fran andra sidan jordklotet och sen aka bil hela vagen hem. Racker nog fran sundsvall. :)

Men men.. Ska hora med Hannah och Nick imorn exakt vilka datum jag har ledigt runt jul for ar det som vi tror sa kan jag resa med Sandra runt sydon vilket skulle vara sa javla roligt!! Men maste veta det sa fort som mojligt sa vi kan boka det och fa det billigare.
Maste prata med dom om dom vet om nan bra ostriopat i narheten av oss for nu ar jag sa javla less pa att ha ont i ryggen. Den har tagit riktigt mycket stryk sista veckorna eftersom man gar upp och ner fran golvet och bar pa barnen hela tiden.
Varsta ar att det ar inte ont pa samma stalle som jag brukar ha ont. Utan det har ar langre ner. Sa det ar precis nar man ska stracka pa sig det gor som ondast sa om man staller sig upp och ska ga sa maste jag antingen ga som en gammal tant eller ta det onda och ga rakt..
Vart ganska mycket klagning den har gangen men. Det far ni sta ut med! :)
Nu ska vi kika pa nan film eller nat och dricka lite vin och imorn blir det att boka grejer till road tripen och ev aka och halsa pa linda om hon ar hemma.

Ha det bra allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!tänk va länge du har varit borta fast det känns som igår när du var o hälsa på innan du for..tiden går bra fort när man tänker efter..I dag har jag o andreas varit till hans föräldrar o hälsat på,hans lillebror fyllde år i dag osså är det ju morsdag i morgon..i morgon ska jag fara o hämta hästen,pirrigt! =) du kan väl maila din msn adress nån dag..nu ska jag titta på melodifestivalen,Bamse kramar!