08 juli 2008

Surfa runt..

Ja nu har jag surfat runt lite pa datorn igen. Och jag far fasen hemlangtan. Undrar hur manga som egentligen marker att man varit borta. Forutom, mor, far, satu och viggan da. :)
Borjar bli ganska less pa att hora sa lite av er dar hemma! Kommer vara arg pa er som inte hort av er ett ord sen jag for!!
Kanske lite hard nu men maste fan fa igang er for kanns som ni kommer glomma bort mig annars!
Fick btw brev av Erik forra veckan. Gulle pojk! :)
Ska forsoka satta mig och svara nan kvall!
Na nu ska jag ut och vila.. Blir en lang dag imorgon med bada barnen. MEn jag far ledigt pa fredag ist!! :D

Kramar pa er

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag testar igen. Jag har verkligen försökt att kommentera, men de funkar inte alls!. Det är nästan så att jag blir arg. Lever du rövare där borta nu då? Du kan ju faktiskt erkänna att du längtar hem? Tänk dig, Nipängen, Bispgården. Hur underbart är de inte? Nejförfan, NJUT SÅ LÄNGE DU KAN! Puss på örsnibben! / Petra